23:25

Bilder från idag
Idag har varit så skönt då jag kunnat koppla av, äta gott och njuta av bästa sällskapet! Åt lite efterlängtad sushi och såg Divergent som var riktigt riktigt bra. Filmen hade allt från action till romantik och en bra story runt det så den får stort tummen upp från mig. Manliga huvudrollen gjorde det även lite bättre, ögongodis!!
Har precis gjort mig iordning för kvällen och ska gå och lägga mig. Imorgon har jag enbart två lektionen och sen ska jag till tandläkaren och fixa och tricksa lite med rälsen. Får hålla tummarna på att det går bra. På kvällen är det sedan dags för födelsedagsfest i anda glitter och glamour för Helena som ska bli suuuuper kul (eller stört tråkigt som vi intalar oss för att kvällen ska slå alla förväntningar..) Men nu ska jag försöka sova.
 
 



Kom ihåg mig?