Onsdag

Idag slutade vi efter första lektionen. Vi fick tillbaka vårat matte nationella och jag kan bara säga att jag blev chockad. Hade helt ställt in mig på att det skulle gå skit då jag insåg i efterhand massor jag gjort fel. Men blev otroligt glad. Efter det åkte jag hem och fixade frukost samtidigt som jag kollade på Awkward.
Drog sedan ner till stan. Tanken var att hitta lite nya kläder men så blev inte fallet då Linköpings affärer är så tråkiga. Men köpte i alla fall ett nytt rosa nagellack och tre ögonskuggor. Sedan impuls köpte jag även Michaela Fornis bok "Om att älska".  
Sedan hade även mina skor kommit som jag beställt och jag kan inte annat än älska dem. Vet även att pappa kommit hem från London med ett par nya Converse till mig så ska bli skönt att slänga mina gamla som nu blivit grå-bruna. Kan även jubbla åt att i princip alla våra lektioner är inställda (ett par som är "frivilliga"). Därför blir det lång helg även denna helg. 
 



Kom ihåg mig?